דיכטר לעודה: "בגיהנום יקבלו את פניך יאסין ורנטיסי"

"מה עשית אז", תמה דיכטר, "ומה אתה עושה היום כדי למנוע טרור?, כלום".
איתי גדסי 3 Comment on דיכטר לעודה: "בגיהנום יקבלו את פניך יאסין ורנטיסי"

סערה נרשמה היום בכנסת ישראל • ח"כ דיכטר תקף את ח"כ עודה: "כשתגיע לשערי הגיהנום, יקבלו את פניך שייח' יאסין ורנטיסי מהחמא"ס ושקאקי מהגא"פ, וימהרו למנות אותך לראש ועד הבית שלהם, ללא הצבעה"

צילום: פלאש 90
"מה עשית אז", תמה דיכטר, "ומה אתה עושה היום כדי למנוע טרור?, כלום".
13:15
30.04.24
יונת קפלן No Comments on מה התקופה דורשת מאיתנו, עם חגית דיקשטיין

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

 

סערה נרשמה היום (שני) בכנסת ישראל בעת נאומו של ח"כ אבי דיכטר, שהגיב להחלטת ועדת האתיקה להסתפק רק בנזיפה חמורה לאיימן עודה אשר כינה את דיכטר "רוצח" על חיסול מנהיג חמאס, שייח יאסין וראנטיסי, ואף האשים אותו בחיסול ערפאת.

בנאומו פנה דיכטר לעודה ואמר, "איך לא רעדו לך השפתיים כשהאשמת אותי וחברי כנסת אחרים ברצח של רב מרצחים כמו יאסין ורנטיסי. הרי באזור מגוריך, חיפה והצפון, היו פיגועי טרור של החמא"ס והגא"פ, בהם נהרגו גם ערבים, נוצרים ומוסלמים, בצד יהודים ודרוזים.  מה בדיוק אמרה לשונך לאחר הפיגועים הנוראיים האלה? כלום. לי היתה זכות להיות באותה עת רה"ש ולהורות על חיסולם של אלה ששלחו את המרצחים למסעדת "מצה" ולמסעדת "מקסים" – שתי מסעדות בבעלות ערבית שבהן נרצחו 37 יהודים וערבים, ונפצעו כ-200".

"מה עשית אז", תמה דיכטר, "ומה אתה עושה היום כדי למנוע טרור?, כלום".

"אללה בחאסב יא איימן, הוא מחכה לך למעלה. וכשתגיע לשערי הגיהנום, יקבלו את פניך שייח' יאסין ורנטיסי מהחמא"ס ושקאקי מהגא"פ, וימהרו למנות אותך לראש ועד הבית שלהם, ללא הצבעה. עברת את מבחן הקבלה שלהם. כל מדינות ערב הכריזו שחיזבאללה הוא ארגון טרור, אבל אצלך הרוצחים האלה שמשתתפים ברצח חצי מיליון ערבים בסוריה, נחשבים לצדיקים. אמירות קיצוניות, שקריות ומתלהמות שכאלה, מתאימות לשם, למעלה איימן, לא לכאן", תקף דיכטר ששימש בעבר כראש השב"כ.



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    בגלל הרפיסות היהודית קיבלנו מפלגות ערביות המצפות לחיסול מדינת ישראל. ואם זה יקרה ח"ו תקום עוד מדינה ערבית מפגרת. פרימיטיבית. קיצונית. דתית ודיקטאטורית. האם לזה האזרחים הערביים במדינת ישראל מייחלים? מטומטמים. מצביעים עבור מי שאיננו מייצג אותם בכלל אלא את הפלסטינאים.

  2. 2

    חזק דיכטר לא ידעתי שהוא יודע להתבטא טוב

  3. 1

    דברים כדורבנות.
    אולי ההטחות האלו יעוררו את ח"כ הערביים מהפנטזיות שלהם….